JÓGA VIRTUAL: Praktikujte kdykoliv a kdekoliv

V současné covidové době, kdy jsou jógová a další sportovní centra uzavřena, se mnozí z nás porozhlížejí po možnostech, jak dále cvičit. Chybí vám jóga? Využijte naplno nabídky jógové online TV  Jóga Virtual. Předem natočená jógová videa vám budou k dispozici kdykoliv a nebudete tím pádem limitováni časem. Každou sekvencí na videu vás provede zkušený lektor jógy. 

7 ásan pro 7 dní v týdnu – Neděle: šíršásana

Bývá to tak, že ásana, která je nám nejvíce nepříjemná, je pro nás ta nejdůležitější a měli bychom ji provádět dvakrát tak často než naše milované pozice. Naráží totiž na naše slabá místa, upozorňuje nás na naše nedokonalosti a vyžaduje od nás více úsilí a práce. Obvykle se nám do takových pozic moc nechce, ale jak jinak se můžeme zlepšovat a posouvat dál?

7 ásan pro 7 dní v týdnu – Sobota: supta vírásana

Bývá to tak, že ásana, která je nám nejvíce nepříjemná, je pro nás ta nejdůležitější a měli bychom ji provádět dvakrát tak často než naše milované pozice. Naráží totiž na naše slabá místa, upozorňuje nás na naše nedokonalosti a vyžaduje od nás více úsilí a práce. Obvykle se nám do takových pozic moc nechce, ale jak jinak se můžeme zlepšovat a posouvat dál?

Suché oleje pro péči o zevnějšek

Dnes se podíváme na to, jak se starat o pleť a vlasy. V této roční době, na podzim a v zimě, je naše tělo vystaveno větší zátěži způsobené větrem, chladem, někdy vyšší vlhkostí, ale častěji suchým vzduchem ve vnitřních prostorách. Trávíme více času vevnitř a tím trpí i naše tělo. Proto je kromě vyvážené stravy dobré pečovat i o svůj zevnějšek. K tomu jsou výborné suché oleje.

7 ásan pro 7 dní v týdnu – Pátek: garudásana

Bývá to tak, že ásana, která je nám nejvíce nepříjemná, je pro nás ta nejdůležitější a měli bychom ji provádět dvakrát tak často než naše milované pozice. Naráží totiž na naše slabá místa, upozorňuje nás na naše nedokonalosti a vyžaduje od nás více úsilí a práce. Obvykle se nám do takových pozic moc nechce, ale jak jinak se můžeme zlepšovat a posouvat dál?

Protažení zajistí lepší odpočinek!

Kvalitu a množství spánku může zlepšit cvičení jógy, a to díky protahovacím ásanám a meditaci.

7 ásan pro 7 dní v týdnu – Čtvrtek: uštrásana

Bývá to tak, že ásana, která je nám nejvíce nepříjemná, je pro nás ta nejdůležitější a měli bychom ji provádět dvakrát tak často než naše milované pozice. Naráží totiž na naše slabá místa, upozorňuje nás na naše nedokonalosti a vyžaduje od nás více úsilí a práce. Obvykle se nám do takových pozic moc nechce, ale jak jinak se můžeme zlepšovat a posouvat dál?

Rýže se špenátem „Palák čával“

Vyzkoušejte náš hřejivý ájurvédský recept na lahodnou špenátovou rýži, kterou můžete podávat jako hlavní chod i jako přílohu. 

Jak funguje ájurvéda?

V současné době se stále více a více lidí obrací k přírodním zdrojům a technikám - včetně ajurvédy, která je vyzkoušena mnohaletou praxí...

7 ásan pro 7 dní v týdnu – Středa: gomukhásana

Bývá to tak, že ásana, která je nám nejvíce nepříjemná, je pro nás ta nejdůležitější a měli bychom ji provádět dvakrát tak často než naše milované pozice. Naráží totiž na naše slabá místa, upozorňuje nás na naše nedokonalosti a vyžaduje od nás více úsilí a práce. Obvykle se nám do takových pozic moc nechce, ale jak jinak se můžeme zlepšovat a posouvat dál?