Covid-ásana: Indové cvičí ve velkém jógu z domova

Jóga však není jediná aktivita, která je právě v těchto dnech velice populární online. Mezi další fitness aktivity patří kalistenika, kruhový trénink či tanec bollywood. Nejrůznější jógová studia a další sportovní centra nabízí virtuální cvičení, aby uspokojily rostoucí poptávku po cvičení online. Lidé tak dál mohou být fit a v kondici.

Jóga jako pomocník při úzkosti z COVID-19

Harvardská Lékařská fakulta doporučuje jógu jako způsob, jak se v této nelehké době lépe vypořádat s úzkostí způsobenou pandemií COVID-19. Počet smrtelně zasažených pacientů je momentálně v USA na čísle 340.

Jóga je věda! A to doslova.

Viceprezident Indie Venkaiah Naidu nedávno řekl, že jóga nemá nic společného s náboženstvím ani politikou, ale upřesnil, že jóga a její prastará tradice je věda, která by měla být praktikována pro zlepšení fyzické i psychické kondice každého z nás.

Jak budovat zdravé návyky

Známe to všichni. Chceme začít cvičit a ne a ne se dokopat dojít na lekci jógy i přes to, že všechny potřebné věci již máme dávno koupené. Abychom se naučili novým návykům, musíme si stanovit cíl svého úspěchu.

Jak obnovit klid a pocit štěstí i když jste ve stresu?

Šťastni můžete být i jen tak.. a hlavně navzdory všem životním událostem a věcem, které se právě okolo dějí.... Je to jen a jen o vnitřním rozhodnutí začít věci dělat jinak a třeba se poučit.

Proč děti a školy potřebují jógu?

Přijetí jógového režimu do škol by mohlo zlepšit duševní zdraví studentů – a dokonce snížit šikanu, špatné chování a užívání drog.

Účinky jógy, taiči a qigongu na chronickou bolest dolní části zad

Bolest, která nemile ovlivňuje život asi 80 % dospělých ve Spojených státech. Léčení bolesti zad se nejčastěji řeší za pomoci léků, opioidů, chirurgického zákroku, terapie, ale také možností péče o sebe. Dle studií je velice zásadní, aby se právě snaha o snížení bolesti více ubírala cestou omezení léků a zvýšením terapie zaměřené na fyzickou aktivitu, která správně a efektivně posílí potřebné svaly.

Jak začít s jógou online?

Pokud nemáte čas chodit do studia na lekce, a přesto byste rádi jógu zkusili, není nic jednoduššího než začít online. Možností je nepřeberně mnoho, ale i tak je potřeba vnímat, „s kým“ se do své praxe pustíte, aby to dávalo smysl.

Vliv meditace na redukci stresu byl potvrzen další vědeckou studií

Nový výzkum ve spolupráci Queen's University Belfast a Victoria University v Melbourne v Austrálii si dal za cíl prokázat vazbu a její pozitivní účinky mezi meditací a lepší kvalitou duševního zdraví.

Jóga jako naděje pro osoby trpící artritidou

Spoustě lidí postižených revmatoidní artritidou hrozí komplikace, které je mohou dovést až na invalidní vozík. Záchranou však může být praktikování jemné jógy. Ta jim může poskytnout pomocnou ruku.