Zdravá strava

Na co si dávat pozor při nákupu potravin

Na co si dávat pozor při nákupu potravin

Nakupování potravin je vlastně velká věda, protože se rozhodujeme podle mnoha kritérií. Bohužel pro mnoho lidí je stále nejdůležitější faktor cena potraviny/produktu a až pak je kvalita. Přitom by to mělo být naopak. Bez reklamy, jakoby produkt ani neexistoval. Často si to ani neuvědomuje, protože to zaměstnává naše podprahové vnímání...

celý článek
Ženy, proces stárnutí a strava

Ženy, proces stárnutí a strava

Stárnutí organismu je děj, kterému zatím nedokážeme zabránit a musíme se s ním zkrátka smířit. S určitými znalostmi, které se týkají samotných příčin a změn metabolismu, však dokážeme se stárnutím docela slušně bojovat.

celý článek
Vitamín D

Vitamín D

S jarem přichází více světla a silnější sluneční svit - využijme toho a nachytejme "déčko"! Jeho nedostatek může vést k demineralizaci kostí a rozvoji osteoporózy, proto využijte prvních příležitostí a vyjděte si na procházku.

celý článek
Daň z blahobytu

Daň z blahobytu

Pokud se člověk dokáže povznést nad to, jaké situace ho obklopují, a hledá spokojenost uvnitř sebe, může být sám se sebou spokojený. Pokud vhodným způsobem a vhodně jí, pravidelně cvičí jógu, praktikuje pránájámu a meditaci v rámci svého běžného života, dokáže se sebe vydávat více.

celý článek
Oleje ve studené kuchyni

Oleje ve studené kuchyni

TUKY nás aktuálně všechny zajímají. Ponechme ale jednou palmový tuk stranou a pojďme se podívat na oleje jako je například olej z konopí či lněný olej...

celý článek
Svačiny nepatří jen do aktovky

Svačiny nepatří jen do aktovky

Podle některých zlých jazyků byly svačiny vymyšleny jako marketingový tah, aby lidé nakupovali během dne ještě více potravin, a tím tak utráceli ještě více peněz. Pomiňme ale tuto absurdní domněnku (i když... kdo ví?) a pojďme se soustředit na jejich opravdovou podstatu a účel. Svačit bychom měli a hned se dozvíte proč.

celý článek
Kustovnice čínská (GOJI)

Kustovnice čínská (GOJI)

Plody goji jsou koncentrovaným zdrojem vitamínů, minerálů a bioaktivních látek. Lze je přidat do obilných kaší, smoothie, domácího müsli nebo je zobat jen tak samotné. 

celý článek
RECEPTÁŘ  se zdravým selským rozumem

RECEPTÁŘ se zdravým selským rozumem

Mnoho receptů a tipů pro různé přístupy ke stravování přináší e-book JÓGA DNES pro všechny předplatitele JÓGA DNES zdarma. Od 3.3. ke stažení ve Vašem chytrém účtu! 

celý článek
Ghí aneb S láskou přepuštěné máslo

Ghí aneb S láskou přepuštěné máslo

Všestranné použití ghí ve své kuchyni si zamilujete. Můžete na něm vařit, dusit, restovat i smažit, péct či jen potírat brambory, kaši, rýži, palačinky či indické placky. Obsahuje i celou řadu vitamínů (A, E, K) a vzhledem k tomu, že neobsahuje laktózu, bývá dobře snášeno alergiky.

celý článek
Mléčné výrobky...ano, či ne?

Mléčné výrobky...ano, či ne?

Čerstvé a šetrně upravené kvalitní mléko je velmi výživnou a nutričně bohatou potravinou. V současné době se však mléko prezentuje jako potravina, která se špatně tráví, zahleňuje a způsobuje alergie.

celý článek

Jóga Dnes Konference
Energy Studio jd
JógaMarket