Zdravá strava

Potraviny v minulosti a nyní

Potraviny v minulosti a nyní

„Sním jen to, co by snědla má babička.“ Přísloví, kterým se začíná řídit stále více lidí. Proč? Na trhu je k naší spokojenosti i pro naši pohodlnost k dostání nepřeberné množství potravin, které postrádají svou přirozenost a nutriční kvalitu.

celý článek
Madla lásky...

Madla lásky...

Nový rok přináší nové cíle a výzvy? Také jste hned z kraje roku podlehli a dáváte si předsevzetí? Nepřepalte začátek!

celý článek
Zdravější cukroví - jak na něj?

Zdravější cukroví - jak na něj?

V dnešní době, která nám přináší spoustu nových a lehce exotických surovin se dá říci, že pečení zdravého cukroví se přímo vybízí :)! Byla by škoda nevyužít rozšiřující se sortiment ingrediencí a nezařadit nějakou tu novinku i do pečení tradičního cukroví.

celý článek
Zdravé vánoční pečení

Zdravé vánoční pečení

Vánoce a vánoční svátky jsou odpradávna vnímány jako dny hojnosti a hodování. Všichni si chceme dopřát, oslavit Vánoce poctivě, občas se i přejíst – tomu se zkrátka nevyhneme. Ne všichni si však chceme doslova zruinovat své zdraví.

celý článek
Zásady veganského jídelníčku

Zásady veganského jídelníčku

Veganská strava získává v posledních letech na stále větší a větší popularitě. Ať už se rozhodnete jít cestou této stravy z důvodů etických či zdravotních, vždy byste měli být plně informováni o tom, jaké benefity, ale také jaká rizika s sebou tato strava přináší.

celý článek
Rostlinné nápoje (mléka)

Rostlinné nápoje (mléka)

Máte rádi rostlinné nápoje? Ne všechny jsou kvalitní a co se týče složení úplně vhodné. Jako vždy, nejlepší je, si rostlinný nápoj připravit doma.

celý článek
/NE/PRAVDA o překyseleném organismu

/NE/PRAVDA o překyseleném organismu

Často narážím na články, které pojednávají o tom, jak nás strava překyseluje. Přiznám se, že mi to často trhá mé biochemické srdce. V 90% případů jsou autoři těchto článků jen pseudoodborníci a pisálci, kteří papouškují již jednou napsané.

celý článek
Vitamín B12

Vitamín B12

Vitamín B12 je jedním z nejvíce rizikových vitamínů ve vztahu k možnému deficitu. Zároveň ale o něm panuje mnoho mýtů. Ráda bych tedy uvedla některé informace na pravou - (bio)chemickou - míru.

celý článek
Rostlinné vs. živočišné bílkoviny

Rostlinné vs. živočišné bílkoviny

Kombinování jednotlivých zdrojů bílkovin (rostlinných, ale i rostlinných a živočišných) má za následek zvýšení využitelnosti bílkovin, zplnohodnotnění, a hlavně zvýšení biologické hodnoty bílkovin. Umíte to správně?

celý článek
Jídlem na podporu imunity

Jídlem na podporu imunity

Imunita je velmi křehká a citlivá a je třeba ji „opečovávat“. Spíše než na "zobání" nejrůznějších pilulek na podporu imunity bychom se měli primárně zaměřit za kvalitní potraviny. Vše začíná u prevence!

celý článek

Jóga Dnes Konference
Energy Studio jd
JógaMarket