Tři nejlepší ásany, které zatočí s pomerančovou kůží

Celulitida se netýká pouze žen silnějších, i ty nejzdravěji žijící ženy hledají způsoby, jak se jí účinně zbavit či alespoň snížit její viditelnost!

Žijte jógu – na záchodě, v diáři a především sami v sobě

Žijte jógu – cesta praxe jógy na podložkách a především mimo ni. Učíte se využít všech dovedností a rozvinout své schopnosti z jógové praxe pozic, technik soustředění a všímavosti pro běžný život. Pracujete s emocemi, které nepopíráte, ale prožíváte, čímž zmenšujete amplitudy (výkyvy) emočního nastavení.

Meditací proti násilí

Tak přesně s tím přišla nová kniha s názvem Protijed násilí: vyhodnocení důkazů. Pandemie COVID-19 vystavila celou společnost extrémnímu tlaku a stresu. A právě kolektivní stres často předchází vypuknutí násilí.

Míchaná tofu vajíčka

Pokud z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete konzumovat slepičí vejce, pak pro vás budou míchaná tofu vajíčka báječnou náhradou. Při správné přípravě budete jen těžko hledat chuťové rozdíly...

Ranní praxe a její mnohé benefity pro zdraví

Ranní praxe přináší četné výhody. Zkuste každý den zahájit na lačno jógovou praxí a uvidíte, jak se vám život promění k lepšímu a jak dobře se budete cítit, když to sami sobě dovolíte.

Když jóga bojuje s tělem

Pro název tohoto článku mě inspiroval jeden můj kamarád. V „civilu“ byl velmi pokorný a o józe byl schopen zasvěceně hovořit dlouhé hodiny. Ve svých jógových promluvách neopomínal ani ahimsu jako základ jógového přístupu. Co bylo ale zvláštní, v okamžiku, kdy se postavil na podložku, jako by se přeladil do módu „berserk“.

Jóga se odehrává nejen na podložce

I když cvičíme pravidelně a strávíme na jógové podložce přibližně jednu hodinu denně, zbývajících dvacet tři hodin se odehrává mimo ni. Cvičení má dopad na náš každodenní život, ale zároveň i to, co děláme mimo jógovou podložku, ovlivňuje kvalitu naší praxe. Zůstáváme stejnou osobou se stejnými zvyky. Následující úvahy a otázky by nás mohly inspirovat k rozšíření praxe do každodenního života. 

Jóga prospívá v každém věku

Jóga jako cvičení je navržena tak, aby se jí mohl věnovat skutečně každý. O to víc ale pomůže, když se v daný moment zaměříme na to, co je pro nás v našem věku a fázi našeho života nejlepší. Naučte se, jak jógu cvičit v každé životní etapě – od dospívání a porodu až po perimenopauzu a postmenopauzu – a získejte tak všechny výhody, které přináší.

Jaký vztah máte se svým domovem?

Napadlo vás někdy se podívat, jaký vztah máte se svým domovem? Je to skutečná láska, nebo spíš sňatek z rozumu? Myslíte, že vás váš domov miluje? Milujete ho vy? Opatrujte ho, protože tento milostný vztah je pro vás velmi důležitý.

Jak meditace posiluje mozek…

Způsoby, jakými přemýšlíme, a způsoby, jak vnímáme, jsou výsledkem našeho nejzákladnějšího hodnotového systému. Tento systém hodnot vzniká v dětství a vymezuje způsob, jakým vidíme svět, formuluje naše představy toho, co je pro nás možné, a ovlivňuje naše činy a prožitky.