Partnerská jóga

Vyzkoušejte veselé jógování v páru! Partnerská jóga učí rovnováze, respektu a rozvíjí důvěru i sílu spolupráce. Vybudujte důvěru se svým parťákem, a probuďte v sobě radost a nadšení ze společné praxe.

Sarvangásana (pozice svíčky)

Zvednutí dolních končetin nad hlavu má omlazující a oživující efekt. Celé vnitřní prostředí těla se provětrá a čerpá tak novou energii. I v mysli se vše obrátí a když se pak zvednete, můžete vidět vše z jiného úhlu. 

Guru – kdo to je a kde jej nalézt?

Hledáme stále venku. Hledáme nové učitele, směry, tradice, své guruy. Avšak opravdový guru učí jedno: princip a sílu guru má každý v sobě aneb vnitřní chrám toho nejvyššího učitele – nás samotných.

Probouzení aneb jógová jarní flow

Příroda se probouzí a... my s ní? Jsme vůbec probuzení?

Parivrrta trikónásana – obrácený trojúhelník

Díky parivrtta trikónásaně se můžete na svět i život podívat bez tlaků a napětí. Stačí se přetočit a sledovat vše z nové perspektivy…

Dharana – šestý stupeň jógy

S praxí zjišťujeme, že se život stává příjemnějším, a tak můžeme vykonávat své každodenní činnosti s větším smyslem pro mír...

Jógou proti nafouklému břichu

Všichni to známe. Snažíme se správně jíst, snažíme se cvičit, přesto nás někdy přepadnou trávicí potíže a naše břicho je jeden velký nevzhledný balón. A i když se na nás ze všech stran a reklam hrnou rady, co za léky může pomoci, tu nejlepší úlevu poskytne bezesporu jóga.

Gravidjóga – jóga pro těhotné ženy

Jógu pro těhotné může cvičit každá zdravá žena, u níž těhotenství probíhá fyziologicky. Pokud těhotná žena cvičila jógu již před těhotenstvím, je to pro ni výhoda, ale i žena, která se rozhodla pro cvičení jógy až v „požehnaném stavu“, si bude užívat všechny její výsady. Těhotenství je krásný a dvojnásobný důvod, proč s jógou začít, a přirozená cesta ke zdravému tělu, mysli i duši.

Oslavme Den Země!

My a Země nejsme odděleni, jsme jedním. Uvědomme si tu nádhernou péči a množství darů, kterých se nám denně od Matky Země dostává, a vzpomeňme si, kdy jsme pro Zemi udělali něco sami. Je načase začít i dávat, a ne jenom brát.

Jak může jóga podpořit kvalitu spánku?

Jóga nepomáhá pouze se zlepšením flexibility, pružnosti a síly mysli i těla a se snižováním hladiny stresového hormonu kortizolu. Kromě toho všeho může také pomoci lépe spát, pokud trpíte nespavostí. Jak to dokáže?