Cvičební sestavy

Tělo a napětí

Tělo a napětí

Jste aktivní a využíváte své tělo konstruktivně? Pak je svalový tonus a napětí přirozené. Přirozený tonus je nutný pro udržování buněk a tkání těla v dobrém zdravotním stavu.

celý článek
Bolí vás hrudní páteř? Praktikujte kočičku

Bolí vás hrudní páteř? Praktikujte kočičku

Vzpřímené držení těla neprospívá pouze jemu samotnému, ale také mysli a duši. Vzpřímeným postojem sobě i světu ukazujeme, že se nestydíme za to, jací jsme, a že jsme odhodláni životem hrdě kráčet dál, s hlavou zvednutou a pohledem upřeným vpřed. Jak ale na to, když nás tolik bolí hrudní páteř?

celý článek
Jógou k lepšímu spánku

Jógou k lepšímu spánku

Jóga není prospěšná jen pro zlepšení síly a zpevnění středu našeho těla, flexibility a odbourání stresu; může vám také pomoci lépe spát – zejména pokud trpíte nespavostí. Souvislost mezi jógou a lepším spánkem opravdu existuje.

celý článek
Krokodýlí cviky

Krokodýlí cviky

Spinální cviky (krokodýlí) mají původ v józe. Jedná se zdánlivě o jednoduché pohyby nohama a hlavou... opak je však pravdou.

celý článek
Jóga pro krásné vlasy

Jóga pro krásné vlasy

Hezké a teplé počasí už klepe na dveře, odkládáme kabáty, šály, čepice…. ale, právě vlasy dostaly během dlouhé zimy pořádně zabrat. Zdravé a lesklé vlasy jsou ozdobou každé z nás a i muži, pokud je k nim příroda štědrá, se rádi pochlubí bohatou hřívou. I v tomto ohledu opět může pomoci jóga!

celý článek
Jóga pro lyžaře

Jóga pro lyžaře

Zima + sníh + slunce + lyže. Zkuste přidat k této kouzelné kombinaci ještě slovo „jóga“ a uvidíte, jaký příznivý efekt to bude mít na váš výkon i prožitek na sjezdovkách. Lyžování, podobně jako jóga, vyžaduje sílu, odolnost, pružnost a vysokou koncentrovanost mysli.

celý článek
Praxe pro lehkou hlavu a svěží mysl

Praxe pro lehkou hlavu a svěží mysl

Jóga není jen podložka, pohodlné oblečení a ásany. Jóga je chvíle, kterou věnujeme sami sobě. Čas, kdy se rozhodneme, že se vydáme na výpravu do hlubin sebe sama a naučíme se z toho, co zde objevíme, vytvořit pevný pilíř, který se postará o naši vnitřní i vnější stabilitu. K tomu, abychom praktikovali, nepotřebujeme víc než sebe sama.

celý článek
Za temenem hlavy vzhůru…

Za temenem hlavy vzhůru…

…aneb praxe pro bolavá záda. První část věty – za temenem hlavy se vytahujeme vzhůru – určitě na lekcích jógy slýcháte pravidelně a poměrně často. Protože vystihuje jeden ze základních jógových filosofických i fyzických pilířů.

celý článek
Súrja Namaskár – zdroj vaši radosti

Súrja Namaskár – zdroj vaši radosti

Stejně jako každý den začíná svítáním a západem přechází ke svému konci, stejně jako každý život začíná prvním nádechem a směřuje k poslednímu výdechu, stejně jako energie vzrůstá a po chvíli se vytrácí, prochází člověk při cvičení pozdravu slunci všemi fázemi, jako v běžném životě...

celý článek
Jógou proti PMS

Jógou proti PMS

Zná to každá žena. To období, které přichází jednou měsíčně a drží se nás zhruba týden. Nazýváme jej mnoha jmény. Některá si sedá do jahod, jiné přicházejí měsíčky, další jednoduše dostává menstruaci. Což často bolí. A asi všechny víme, že pomoc v podobě malého růžového prášku není tím nejlepším řešením. Co ale tedy je? Jóga přece, jak jinak!

celý článek

Jóga Dnes Konference
Energy Studio jd
JógaMarket