Tagliatelle s domácí rajčatovou omáčkou

Úroda rajčat je v plném proudu. Mimo saláty, caprese nebo tomatové polévky je můžeme využít do základních rajčatových omáček k těstovinám. Připravte si omáčky klidně více – v lednici vydrží několik dní, případně ji můžete krásně zavařit do sklenic.

O přebytečných kilech a obalech

Když se pustím do debaty s člověkem, který příliš nefandí ekologičtějšímu způsobu života, všímám si jedné věci – jeho argumenty bývají velmi podobné těm, kterými leckdo zavrhuje vlastní zdravější jídelníček a životní styl. Kralují jim zejména dvě tvrzení: „je to drahé“ a „nemám na to čas“. Opravdu stojí ekologie/hubnutí spoustu peněz a času? Nebo je naopak šetří?

Jóga a tělo: Jak jóga pomáhá upravovat jídelníček?

Jóga nám pomáhá hledat zdravé kompromisy a důvody, proč je dělat: Když se učíme všímat si sami sebe, jsme vnímavější k tomu, co nám sedne a co ne, nepřejídáme se, neopíjíme.

Letní bramborový salát s libečkovým pestem

Horké dny žádají lehké přílohy. Místo tradičního bramborového salátu s majonézou či jinou zatěžkávací zálivkou vyzkoušejte tento lehký, sezónní, který můžete libovolně kombinovat s různými pokrmy.

Jóga a vegetariánství

Měl by se člověk, který praktikuje jógu, stát vegetariánem, nebo naopak je jóga cestou respektující každého člověka v jeho jedinečnosti? Může také ten, kdo konzumuje maso, dosáhnout díky józe vysokého stupně poznání, nebo je to neslučitelné s ahimsou (nenásilím), jedním ze základních jogínských principů?

Tři nejlepší ásany, které zatočí s pomerančovou kůží

Celulitida se netýká pouze žen silnějších, i ty nejzdravěji žijící ženy hledají způsoby, jak se jí účinně zbavit či alespoň snížit její viditelnost!

Míchaná tofu vajíčka

Pokud z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete konzumovat slepičí vejce, pak pro vás budou míchaná tofu vajíčka báječnou náhradou. Při správné přípravě budete jen těžko hledat chuťové rozdíly...

Ranní praxe a její mnohé benefity pro zdraví

Ranní praxe přináší četné výhody. Zkuste každý den zahájit na lačno jógovou praxí a uvidíte, jak se vám život promění k lepšímu a jak dobře se budete cítit, když to sami sobě dovolíte.

Jóga prospívá v každém věku

Jóga jako cvičení je navržena tak, aby se jí mohl věnovat skutečně každý. O to víc ale pomůže, když se v daný moment zaměříme na to, co je pro nás v našem věku a fázi našeho života nejlepší. Naučte se, jak jógu cvičit v každé životní etapě – od dospívání a porodu až po perimenopauzu a postmenopauzu – a získejte tak všechny výhody, které přináší.

Jóga a hubnutí. Jak spolu souvisejí?

Ačkoliv je léto obdobím, kdy se většina lidí hýbe více než jindy v roce, paradoxně často spíše nabírají, než že by hubli. To může mít řadu příčin. Všechny pomůže vyřešit jóga.