pondělí 24. 3. 2025
Otevření menšího centra (ale i velkého) umožňuje provozovateli být svobodný a nezávislý. Je třeba pěstovat víru v sebe sama, své schopnosti, možnosti a vydržet i poklesy, které jsou přirozené ve vývoji firmy. Propady jsou součástí vzestupu, a tak je nutné, aby přišly slabší chvíle, ve kterých se projeví naše přesvědčení o záměru celého projektu.
V současné době s nároky společnosti na člověka vzniká mnoho míst, kde se může člověk uvolnit a relaxovat. Otevírá se mnoho menších sportovních, jógových nebo wellness center s cílem upevnit zdraví, zbavit se stresu a zlepšit kondici, eventuálně zhubnout. Tyto motivy většinou vedou lidi k pravidelnému cvičení. Zrychlení, kterému je člověk vystavený, napomáhá vzniku různých menších relaxačních center, kde téměř individuálním způsobem pečují o psychickou a fyzikou kondici zákazníka. Tato centra jsou oázou, chrámem, kam člověk přichází odevzdat své problémy, odloží je na základě prováděného pohybu a domů se vrací oživený a regenerovaný. Tento základní proces velice dobře podpoří i menší prostor, kde personál lépe vnímá pravidelné klienty a dokáže s nimi navázat lepší kontakt než při velké obrátce lidí. Je to opět o člověku. Může si vybrat, kam jít cvičit, má možnost dle své nálady zvolit prostředí, ve kterém chce trávit svůj volný čas.
Při plánování otevření centra je třeba myslet na:
Při plánování otevření centra je třeba dát si pozor na:
Otevření menšího centra (ale i velkého) umožňuje provozovateli být svobodný a nezávislý. Je třeba pěstovat víru v sebe sama, své schopnosti, možnosti a vydržet i poklesy, které jsou přirozené ve vývoji firmy. Velkým neduhem je přesvědčit sebe sama, že firma bude stále lepší a lepší a nezažije propady. Propady jsou součástí vzestupu, a tak je nutné, aby přišly slabší chvíle, ve kterých se projeví naše přesvědčení o záměru celého businessu. Jsou to zkoušky (reakce na situace), které přicházejí a buď posílí, anebo zničí. To je přirozený proces, kterého není třeba se bát. Vyvarovat by se člověk měl závisti a smýšlení o konkurenci jako o něčem špatném. Naopak. Konkurence je motiv, jak v rámci dobrých mravů pracovat na kvalitě poskytovaných služeb, aby provozovatel sám rád využil služeb svého centra.