Weleda slaví 90 let v Čechách a na Slovensku

14. 11. 2016


Značka přírodní a BIO kosmetiky Weleda slaví tento rok významné jubileum. Zároveň uvádí novou kampaň propagující přírodní péči z granátového jablka, jejíž tváří je Olga Šípková.

Kosmetická firma s československými kořeny působí na našem trhu již 90 let. Původně československá firma se stala součástí mezinárodního koncernu Weleda AG. Společnost Weleda může nabídnout nejen dlouhou tradici, ale především 100% přírodní kvalitní kosmetiku, osvědčenou mezinárodně uznávaným certifikátem NATRUE. Kosmetické produkty Weleda se díky své kvalitě staly velmi oblíbenými u maminek s dětmi, nicméně společnost se nyní zaměřuje i na jiné cílové skupiny, jak dokazují letošní kampaně.

Můj důvod a podpora sběru březového listí v jižních Čechách

Weleda uvedla letos na jaře sportovní kampaň #mujduvod, jejímž cílem bylo zjistit motivaci ke sportu u různých lidí a přimět i ty méně aktivní, aby začali sportovat. Součástí kampaně bylo online video se zaměstnanci Weledy v hlavních rolích, dále soutěž na sociálních sítích a další online komunikace. Kampaň vyvrcholila letos na podzim charitativním projektem, jehož podstatou bylo podpořit získávání březového listí šetrným způsobem. Rodina Tarabových ze Soběslavi již 22 let zajišťuje dodávku březového listí pro celosvětovou produkci Weledy, která jej využívá v péči určené k detoxikaci organismu a boji proti celulitidě.

Záměrem společnosti bylo nejen věnovat finanční prostředky, ale i své úsilí. Proto se charitativní projekt stal součástí sportovní kampaně #mujduvod a zaměstnanci i partneři Weledy poctivě danou částku naběhali. „Cílem našeho jak fyzického, tak finančního úsilí bylo ukázat, že Weleda nejenom z přírody čerpá, ale zároveň i zpátky do ní vrací. A poukázat tak na celou filosofii způsobu sběru, zpracování i produkce, které jsou naprosto zásadní pro Weledu,“ řekla marketingová manažerka Petra Rejtharová.

Rodina Tarabových od Weledy obdržela celkem 500 000 Kč. Ke slavnostnímu předání šeku v této hodnotě došlo na oslavách 90. výročí společnosti Weleda, které proběhly letos v říjnu v Galerii Louvre. V rámci večera byla též představena nová kampaň na kosmetiku z granátového jablka, jejíž hlavní tváří je Olga Šípková, známá nejen jako cvičitelka aerobiku, ale nyní i jako talentovaná tanečnice.

Kampaň spojující vědomou krásu, přírodní péči a Olgu Šípkovou

Počátkem listopadu spustila Weleda marketingovou kampaň propagující regenerační péči z granátového jablka. Olga Šípková si tuto kosmetickou řadu sama velmi oblíbila a vybrala za svou. Marketingová kampaň cílí zejména na zralé ženy ve věku 35 let a více, pro něž je tělová a pleťová péče určena. Kampaň probíhá na různých platformách, počínaje reklamními spoty na České televizi, přes inzerci ve vybraných lifestylových magazínech, rozhlasové spoty, až po reklamu na internetu, PR, spolupráci s blogery nebo zapojení sociálních sítí a dalších nástrojů.

 

mime-attachment
Olga Sipkova s granatovym olejem

Jóga Dnes Konference
Energy Studio jd
JógaMarket