Jóga Zprávy 28. 05. 2020 PDF Tisk

To nejvíce cool jógové studio v centru New Yorku

Tři studia Sky Ting Yoga v centru Manhattanu a Brooklynu se stala domácími základnami pro vystresované Newyorčany. Přináší toho ale mnohem víc.

To nejvíce cool jógové studio v centru New Yorku

Jsou vybavena infračervenými saunami a světle růžovými konverzačními jámami. „Naše metodologie je opravdu jedinečná,“ říká Krissy Jones, bývalá tanečnice, která spolu s Chloe Kernaghan spoluzakládala Sky Ting. „Toto naleznete skutečně pouze v našich studiích v New Yorku.“ Tak tomu bylo až doteď. Dnes, po dvou letech práce před kamerou a za ní, jsou Jones a Kernaghan konečně připraveny podělit se o své lekce s celým světem spuštěním Sky Ting TV, streamingové platformy, která stojí jen 20 $ měsíčně.

„Většina lekcí, které nyní nabízíme online, se velmi rychle zaplní,“ vysvětluje Jones. Přičemž se jejich rostoucí knihovna videí, která se zaměřují na „praktické techniky pro pohodu“, liší v délce, úrovni a stylu. Nabízejí například lekce vhodné pro lidi, kteří se chystají cestovat, ale také lekce pro ty, kteří se právě z cest vrátili. Vše se odehrává na pozadí svěžích, zelenajících se rostlin, které budou jistě povědomé každému, kdo již studio Sky Ting ve Williamsburgu navštívil. K dispozici je dvouminutová relace pozdravu vody nebo osmiminutový tutoriál pro rozpohybování ramen. Ten osobně Jones označuje jako „jógovou svačinku“ pro hektické dny. „Dále nabízíme meditační a dechové praktiky, které lze provádět samostatně nebo dohromady s jednou či více dalšími lekcemi. Je plně na vás, jak bude vypadat jógové dobrodružství, které si zvolíte,“ vysvětluje Kernaghan.

To je samozřejmě jen začátek. Jógové duo zamýšlí každý měsíc uvádět pět nových videí. V plánu jsou lekce s mentorkou a zakladatelkou Katonah Yoga Nevine Michaan, vzdělávací přednášky s Gwyneth Paltrow schválené instruktorkou Eddie Stern, a dokonce i třída s názvem Jóga pro tatínky, o kterou nežádal nikdo jiný než vlastní otcové Jones a Kernaghan, kteří našli svůj, tak trochu „bláznivý“ styl. „Doufáme také, že uděláme ještě zábavnější videa,“ dodává Kernaghan a zmiňuje plány na drzé reklamy a parodovaná hudební videa. „To je základ naší značky: nebereme se příliš vážně.“

 

  • zpracovala: Valentina Lebová
  • zdroj: vogue.com
  • foto: Shutterstock.com