Jóga Zprávy 07. 01. 2019 PDF Tisk

Barometr životního stylu aneb co je pro muže opravdu trendy!

Tentokrát se vše zaměřilo na opačné pohlaví. Průzkum, který měl ukázat, jak by o sebe muži měli správně pečovat, aby se nejen udrželi v kondici, ale aby také vypadali podle svých představ a cítili se dobře, přinesl následující...

 

Barometr životního stylu aneb co je pro muže opravdu trendy!

Není to pouze o drahých hodinkách a trendy oblečení. K tomu, aby si každý muž zachoval své já a udržel si vitalitu, se také doporučuje jóga, anti-aging produkty nebo vizualizace pozitivního myšlení.

1. Jóga  

Při zkoumání stupnice pohody 2000 dospělých mužů dospěli výzkumníci k závěrečnému seznamu toho, co je pro každého muže žijícího v 21. století více než nutnost. Dobrou zprávu pak přinesli zejména fanatikům v oblasti fitness a zdravého životního stylu. Jóga vyšla jako jedna z důležitých součástí každodenního života. Snad už jen proto, že většina mužů jsou lidé pracující ve stresovém zaměstnání, starající se plně o rodinu a jedoucí na své maximum. Jóga jim může přinést kýžené uvolnění, ale také fyzické „vybití se“, pokud se cítí pod tlakem a hledají způsob, jak upustit „páru“ jinak než u sklenice s pivem.

2. Anti-aging kosmetické výrobky trochu jinak

Díky nárůstu mediálních kampaní zabývajících se péčí o tělo a tvář začínáme měnit způsob, jakým vnímáme krásu. Nyní se pozornost rozšiřuje o oblast anti-stárnutí, přičemž Královská společnost pro veřejné zdraví vyzvala k zákazu tohoto termínu v kosmetickém průmyslu.

Cílem totiž není potlačení stárnutí, na kterém se dle výzkumů neshledává nic negativního, cílem a smyslem je především to, aby se o sebe muži starali, a tím pádem se cítili dobře. Ve světě kosmetiky narůstá počet produktů, které i mužům nabízejí kvalitní péči o zralejší pokožku. Důvodem je především to, aby se muži necítili oproti ženám v nevýhodě.

3. „Cítění signalizovat“ pozitivní vlny v módním průmyslu  

Termín vytvořený novinářem The Spectator Jamesem Bartholomewem v roce 2015 ve vztahu ke „způsobu, jakým mnozí lidé říkají nebo píšou věci, které naznačují, že smýšlejí pozitivně“, se tato snaha šířit pozitivitu rozšířila na nejrůznější slogany jednotlivých kousků oblečení módního průmyslu.

Trička či mikiny s nápisy „Pozitivní vibrace“ už nepatří pouze ženám, ale nyní je mohou hrdě nosit také muži!

 

  • připravila: Valentina Lebová
  • foto: Shutterstock.com

Objednat předplatné