BLESKOVĚ

objednávka přes Yoga market

Dotaz: Dobrý den, doposud mi fungovalo objednávání přes e-shop dobře, nyní po přihlášení se a vybrání zboží přejdu na krok č.2 - vyplním, ale na krok č.3 již nejde přejít /shrnutí objednávky a odeslat/. Už se mi to stalo jednou - nyní v září, telefonicky jsem to řešila s paní (viz.kontakty na těchto stránkách), nakonec jsem měnila heslo,.....objednávka se nakonec zdařila. Nyní opět nejde přejít na krok č.3 a to jsem zkoušela ze dvou jiných PC, měnila heslo pro přihlášení, ale objednání na vašem webu nejde. Zkusila jsem objednávku na webu Lolestore a tam to funguje, ovšem tam se mi nenačte 10% sleva jako v yogamarketu. Objednávání mi nejde od doby změny vašich stránek Yogamarketu. Poradíte mi ???



Odpověď:

Dobrý den, mělo by to již fungovat. Děkujeme JD






Zobrazit všechny dotazy