Připravte se na léto!

06. 04. 2012


Podpořme imunitu jógou a meditací! Blíží se letní období, kdy většinou chceme být v kondici, mít připravené tělo do plavek a na pláže, mít zformované partie těla do oblečení a v neposlední řadě mít př...
Podpořme imunitu jógou a meditací!
Blíží se letní období, kdy většinou chceme být v kondici, mít připravené tělo do plavek a na pláže, mít zformované partie těla do oblečení a v neposlední řadě mít příjemný pocit ze sebe sama. Vitální tělo a organismus, ve kterém proudí energie jsou pro nás pomocníkem při zvládání stresu a napětí....a tak je dobré o své tělo i mysl pečovat. Bez přiložených svých „rukou“ k dílu se nám může stát, že se v létě budeme bát odložit oblečení, budeme se schovávat a říkat si: „Proč jsme něco neudělali dříve?“. 
V období jara, zdravé straování a přiměřený pohyb pomáhají budovat imunitu a tak využijme možností, které máme a dejme se do práce. Začněme se více věnovat sami sobě. Ztráta kontaktu se sebou samým může nést horší následky, než jenom „neforemné“ tělo. Mnohem horší je nevědomost, kdy ohrožujeme své zdraví. Například tuk uložený v oblasti břicha a pasu je nebezpečný pro břišní orgány a procesy v organismu. Obezita může přispět k různým nežádoucím zdravotním důsledkům. Mezi problémy, které si můžeme způsobit patří cukrovka, vysoký krevní tlak a kardiovaskulární onemocnění. 
Nebylo by tedy dobré něco pro sebe udělat?
Jak na to? 1. Pravidelně cvičte (cvičení rozproudí metabolismus, trávení i vylučování, podpoří hubnutí a jarní očistu). 2. Cvičte powerjógu a věnujte se dýchání s meditací (powerjóga pomáhá zlepšit kondici, dech a meditace podporují fyzickou i mentální očistu ). 3. Hledejte v jarním období pozitivní emoce a radujte se ze začátku “probouzení se” (dívejte se okolo sebe, ciťte a radujte se z maličkostí, čerpejte sluneční a přírodní energii). 4. Jezte pravidelně (nešokujte tělo). 5. Vyměňte večeře za zeleninové šťávy, nebo zeleninové vývary po dobu 10 dnů (pouze v případě, že nejste nemocní). 6. Jezte s mírou, pijte dostatek vody a odlehčete jídelníček od uzenin, bílého pečiva a těstovin, přemíry mléčných výrobků, sladkostí (budete se cítit dobře a restartujte trávení a vylučování). 7. Choďte ven a čerpejte sluneční svit (slunce dobíjí baterky, které jsou po zimě někdy i téměř na nule). 8. Dopřejte si masáž (lymfatická, ájurvédská pro detoxikaci organismus).
Václav Krejčík www.dokondice.cz  - Powerjóga LIFE koncept

Jóga Dnes Konference
Mala Collective
Energy Studio jd
JógaMarket