Technika cvičení

Pánevní dno - základ správného držení těla

Pánevní dno - základ správného držení těla

V oblasti pánve, uvnitř, naleznete svaly, které svou souhrou dokáží podpořit tělo a dobrý postoj (ásanu). Mají vliv na správné držení těla a na bezpečný pohyb. Podívejte se na ně!

celý článek
Jak co nejvíce získat z bočních úklonů

Jak co nejvíce získat z bočních úklonů

Sezení v úzkém, uzavřeném prostoru, jako je například sedačka v letadle nebo automobilu, u nás může zanechat pocit, jako bychom strávili dobu ve svěrací kazajce. K uvolnění těla můžeme využít různých tipů bočních úklonů.

celý článek
Nitya a anitya

Nitya a anitya

Pokud pochopíme, že život nelze zastavit a proudí pořád dál, pomůže nám to lépe přijmout všechny změny a nemusíme proti nim zbytečně bojovat.

celý článek
Advent - čas klidu a zjemňování

Advent - čas klidu a zjemňování

Čas adventu nám dává významné poselství, které naši předkové dodržují již po generace. Měl by se nést ve znamení zklidnění a jakéhosi ztišení.

celý článek
Psoas - naše bedra

Psoas - naše bedra

Bederní svaly jsou skupinou svalů, které jsou uložené hluboko v našem břiše, a proto mluvíme o nejhlubších svalech v těle. Představme si svůj trup jako cibuli, kdy po odstranění všech vrstev se dostaneme do hloubky svých útrob, kde leží ledviny, psoas a páteř.

celý článek
Zachraňte své zdraví

Zachraňte své zdraví

Snad každého někdy potrápí bolesti zad, blokády meziobratlových kloubů, napětí trapézů nebo bolavý kříž. Tyto všechny nespecifické bolesti zad mají vždy jednoho jmenovatele, a tím je nesprávné držení těla a přetížení páteře.

celý článek
Naučte se stát

Naučte se stát

Pomalé cvičební styly mají jeden společný cíl – vyladit tělo a mysl k optimalizaci všech tělesných funkcí. Jak je máme chápat? A jak provádět? Jak pohybem ovlivnit funkci pohybového aparátu, aby na nás nemohly bolesti zad a páteře?

celý článek
Jógová technika pro zdravá záda

Jógová technika pro zdravá záda

Z jógy není třeba dělat vědu ve chvílích, je-li tělo funkční a neomezené zdravotními problémy. Zde nejsou limity, avšak kvalita jógové praxe je ve vědomé praxi, která vede k harmonickému rozvoji těla i mysli.

celý článek
Jóga jako kompenzace sedavého zaměstnání

Jóga jako kompenzace sedavého zaměstnání

Prevence je základ a to platí u zad dvojnásob. Bolest zad je nepříjemná, často vleklá a neurčitá. Proto je důležité záda posilovat a protahovat, aby se celá páteř a příslušné svaly držely v kondici...

celý článek
Jsou některé pohyby pro tělo špatné?

Jsou některé pohyby pro tělo špatné?

Mohou být i jógové pozice pro tělo špatné? Na co bychom si měli dávat pozor při jejich praxi? A nebo je naše tělo tak dokonalé, že se přizpůsobí všemu..?

celý článek

Jóga Dnes Konference
Mala Collective
Energy Studio jd
JógaMarket